جهت مشاهده تصویر کامل لطفا بر روی آن کلیک نمایید

لیپوساکشن و جراحی بازو

جراحی لیفت بازو یا براکیوپلاستی به منظور کوچک کردن بازو با برداشتن پوست اضافه و چربی بازو انجام می شود تا بازو لاغر تر شده و فرم مناسبی بگیرد. جراحی لیفت بازو باعث از بین رفتن چروک ها، صاف و مسطح شدن پوست بازو می شود. در جراحی لیفت بازو با حذف چربی های اضافه میان آرنج تا زیر بغل شاهد قوام و و فرم متناسب بازو خواهیم بود و بازو خوش تراش تر و خوش فرم تر به نظر می رسد. جراحی لیفت بازو در افرادی بسیار کاربرد دارد که با افزایش سن پوست ناحیه بازوی آن ها شل و افتاده شده است. در بعضی موارد لیپوساکشن یا لیپوماتیک بازو در کنار لیفت بازو برای تخلیه چربی های اضافه مورد استفاده قرار می گیرد.

جراحی زیبایی بازو

جراحی لیفت بازو که به آن براکیوپلاستی نیز گفته می شود به بهبود شکل ظاهری بازوها کمک می کند. شکل و فرم بازوها تاثیر زیادی در تناسب و زیباتر بنظر رسیدن انسان دارند. به همین ترتیب، بعد از انجام آن، دیگر دغدغه ی پوشیدن لباسی که نقص و دفورمیتی آن را پوشش دهد را نخواهید داشت. جراحی لیفت بازو د رحالت کلی شامل اقدامات زیر است:

کاهش و از بین بردن لایه های چربی
برداشتن پوست های اضافی
سفت کردن عضلات و ماهیچه های بازو
صاف کردن پست های باقیمانده

مراحل جراحی لیفت بازو

اولین مرحله جراحی لیفت بازو شامل روش های بی هوشی می باشد که بسته به شرایط بیمار و تشخیص پزشک متخصص انجام می گیرد. در مرحله بعدی برش های عمل جراحی لیفت بازو با توجه به پوست بازو و ابعاد بافت های اضافه از آرنج تا زیر بغل ایجاد می شود و در برخی موارد تا کنار قفسه سینه نیز امتداد می یابد. ابعاد این برش ها کاملا بستگی به شرایط افتادگی بازو و جنس اکثر بافت های اضافی دارد.اگر میزان چربی های اضافه در ناحیه بازو بیش ار حد نرمال بود می توان در کنار لیفت بازو از روش لیپوساکشن برای از بین بردن این چربی ها استفاده کرد.

در مرحله بعدی پس از استحکام بخشیدن به بافت های درونی، بخیه های داخلی نقش شکل دادن به آن بافت ها را ایفا می کنند. و در نهایت به کمک بخیه های جذبی یا بخیه های عادی برش ها بسته می شوند و پوست نهایی به فرم مورد نظر می رسد.
لیفت بازو چه مزایایی دارد؟

بهبود ظاهری و افزایش اعتماد به نفس
خوش فرم تر و خوش تراش ترشدن بازو با برداشتن چربی و پوست اضافه بازو
این امکان را می دهد که بتوانید بدون شرمساری لباس های آستین کوتاه را به راحتی بپوشید
روند افتادگی پوست اضافه بازو را متوقف می کند

جراحی لیفت بازو – براکیو پلاستینمونه قبل و بعد از جراحی لیفت بازو – جراحی لیفت باز برای برطرف شدن آویزانی و افتادگی عضلات و پوست بازوها انجام می شود
افراد مناسب برای جراحی لیفت بازو

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که بازوهایتان دچار شل شدن ماهیچه ها و افتادگی است، و از این موضوع احساس ناخوشایندی پیدا کرده اید، می تواند جراحی لیفت بازو را بعنان راهکای موثر در نظر داشته باشید. افتادگی بازو، خصوصا در هنگام بالا بردن دست ها، ظاهری نه چندان زیبا دارد که می تواند روی احساسی که افراد نسبت به خود دارند تاثیر داشته باشد.

افتادگی و شل شدن بازوها می تواند ناشی از عوامل زیر باشد:

کاهش خاصیت ارتجاعی و الاستیکی پوست در اثر بالا رفتن سن
کاهش چشمگیر وزن
داشتن زمینه ژنتیکی افتادگی پوست
لنف ادم (Lymphedema)

در نتیجه جراحی لیفت بازو برای افراد زیر مناسب است:

افرادی که پوست ناحیه بازوی آن ها به موزات بالا رفتن سن شل و افتاده شده است.
افرادی که شل شدگی و آویزان بودن پوست ناحیه بالای بازو مهم ترین دلیل نارضایتی و ناراحتی آن ها است.
افرادی که سایز بازوهایشان بسیار نامتناسب با سایر اندام آنهاست.
افرادی که اضافه وزن زیادی نداشته و دچار افتادگی بازو شده اند.

آیا ورزش جایگزین مناسبی برای جراحی لیفت بازو است؟

درست است که ورزش، به ویژه تمرینات مقاومتی، مانند بلند کردن وزنه، توان عضلانی بازو را بهبود می بخشد. اما ورزش نمی تواند پوست های شل و آویزان شده را سفت کند.

با اینحال بعد از جراحی لیفت بازو، برنامه و عادت های ورزشی در ماندگاری و حفظ اثرات جراحی، بسیار موثر هستند.
برای دیدن نتیجه جراحی لیفت بازو چقدر باید صبر کرد؟

تغییرات ایجاد شده در بازو ها، بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده هستند. با اینحال لازم تا پایان دوره نقاهت صبر کنید تا بتوانید نتیجه نهایی را مشاهده کنید. دوره نقاهت جراحی لیفت بازو بستگی به عموامل مختلفی دارد. مهم ترین انها عبارت هستند از:

عملکرد و میزان مهارت جراح شما
توانایی بدن شما برای ترمیم جای زخم ها

از آنجاییکه این عوامل تعیین کننده، در تمامی افراد یکسان نیست، نمیتوان زمان دقیقی را برای بهبودی کامل و پایان دوران نقاهت اعلام کرد. این زمان می تواند بین چند هفته تا چند ماه متغیر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

منو سایت
آدرس من

گرگان - خیابان ولیعصر - عدالت 7 - ساختمان شقایق - طبقه 3
تهران - خیابان گاندی - هتل بیمارستان گاندی

تلفن من

09119409301

ایمیل من

info@drmalekanrad.com

شبکه های اجتماعی
اطلاعات تماس
آدرس مطب

گرگان - خیابان ولیعصر - عدالت 7 - ساختمان شقایق - طبقه 3
تهران - خیابان گاندی - هتل بیمارستان گاندی

تلفن من

09119409301

ایمیل من

info@drmalekanrad.com