جهت مشاهده تصویر کامل لطفا بر روی آن کلیک نمایید

جراحی های پستان

جراحی سینه به طور کلی اقداماتی را در بر دارد که هم شامل روش هایی برای کوچک کردن، بزرگ کردن و لیفت یا رفع افتادگی سینه است. نوع جراحی سینه متناسب با نیاز و درخواست مراجع و زیباجویان تعیین و انجام خواهد شد. در واقع سینه ها شاید اولین فاکتور تاثیر گذار در زیبایی و تناسب بالاتنه باشند و طبیعی است که خوش فرم بودن و اندازه استاندارد ها مورد توجه قرار بگیرد. سینه تشکیل شده از بافت چربی است که در حقیقت هیچ روش غیر جراحی نمیتواند برای اصلاح فرم آن موثر واقع شود. تنها تغییری که در این بافت چربی ممکن است رخ دهد این است که با افزایش وزن بزرگ تر و با کاهش وزن کوچک تر شود؛ که در هر دو صورت افتادگی و شل شدن سینه ها را خواهیم داشت. جراحی زیبایی سینه روشی قطعی است که به بانوان کمک میکند متناسب با فیزیک بدن خود و ایده ای که دارند، تغییرات مورد نیاز را اعمال نموده و نتایج آن را بلافاصله دریافت نمایند. در این مقاله انواع روش های جراحی زیبایی سینه را نام برده و به طور مختصر توضیح داده ایم… با ما همراه باشید.
جراحی سینه چه انواعی دارد؟

جراحی سینه کمک می کند تا بافت ضعیف شده و شل سینه سفت و فرم داده شود، معمولا بعد از کاهش وزن و یا شیردهی، سینه ها دچار مختصر افتادگی می شوند که فرد نیاز دارد تا مقداری از حجم از دست رفته ی سینه را اصلاح نماید. البته ممکن است حجم سینه ها به صورت مادرزادی و یا موروثی کوچک باشد و یا اینکه بعد از بلوغ رشد سینه ها متوقف شوند. از طرفی برخی دیگر نیز بابت سنگینی و بزرگ بودن بیش از حد سینه های خود دچار نارضایتی هستند. جراحی سینه برای این افراد نیز راه حل هایی را ارائه می دهد. بنابراین تمامی اقدامات اعم از کوچک کردن سینه، بزرگ کردن سینه و لیفت و بالا کشیدن سینه در گروه جراحی های سینه قرار می گیرند.

برخی از خانم ها بعد از جراحی سرطان پستان به علت برداشتن سینه دچار مشکل می شوند، امروزه پروتز ها می توانند جایگزین مناسبی برای بافت خالی شده ی سینه باشند. از طرفی دیگر انجام عمل سرطان سینه و برداشتن سینه برای فرد مبتلا مثل گذشته وحشتناک و دردناک نخواهد بود .

به طور کلی جراحی های سینه برای مرتفع نمودن مشکلات زیر کاربرد دارد:

کوچک بودن سایز سینه ها
عدم رشد کافی سینه ها
افتادگی سینه ها
عدم تطابق سینه ها
عدم تناسب بین سایز سینه و سرشانه ها
شل بودن سینه ها
بدون فرم بودن سینه ها
بزرگی و سنگینی زیاد سینه ها

روش های بزرگ کردن سینه
تزریق چربی در سینه

بسیاری از خانم ها از شل شدن سینه ها و افتادگی آنها ناراحت و ناراضی هستند .

برای جبران عوارض ناشی از بارداری و کاهش وزن های شدید نیاز به یک عمل جراحی بر روی سینه ها داریم.

تزریق ژل و تزریق چربی در سینه از نمونه ی راه های ترمیم و زیبایی پوست سینه می باشد، به این منظور چربی های لازم از بدن فرد برداشته شده و در سینه تزریق می شود . برای این کار نیاز است تا با یک جراح متخصص در این زمینه مشورت کنید .

استفاده از چربی های خود بدن برای فرد ضرری ندارد و تا بحال عوارضی برای این نوع جراحی مشاهده نشده است .

در واقع طی این عمل چربی های بدن از شکم یا ران به سینه ها تزریق می شود .
پروتز یا ایمپلنت سینه

پروتز سینه از جمله جراحی های زیبایی است که بسیاری از خانم ها تمایل به انجام آن دارند، این جراحی که نتایج بسیار درخشانی را به همراه دارد بیشتر مشکلات زیبایی اندام را همراه با خود حل می کند.

بسیاری از خانم ها وقتی که از سایز و شکل سینه خود راضی نیستند اقدام به جراحی سینه می نمایند هر چند ممکن است این تنها دلیل برای عمل جراحی نباشد در برخی موارد ممکن است که به طور مادرزادی دچار فقدان یا دفورمیتی سینه شده باشند .

عوامل بسیار دیگری در تغییر حالات سینه نقش دارند، زایمان های متعدد و یا چاق و لاغر شدن و کاهش وزن شدید می تواند سینه را شل و بد فرم کند، از این رو با قرار دادن پروتز درون سینه می توان بافت زیرین را ترمیم و دوباره حالت قبلی را به سینه بازگرداند .

انجام این عمل در زنانی که دچار عدم قرینگی در سینه ها شده اند نیز توصیه می شود، عدم تناسب در سایز سینه ها و متفاوت بودن آنها سینه را بدشکل کرده و احساس نارضایتی در فرد ایجاد می کند بنابراین با قرار دادن پروتز درون سینه به راحتی می توان هر دو سینه را یک سایز نمود و شکل ظاهری آن را طبیعی کرد.
انواع پروتز های سینه

پروتز سینه که در بیشتر موارد به صورت پروتز سیلیکونی و یا آب نمکی می باشد، با قرار گیری پروتز در بافت سینه منجر به پر شدن فضای خالی آن و ایجاد زیبایی و فرم دهی در سینه می شود، این کار که با ایجاد یک شکاف ساده در زیر سینه و قرار دادن پروتز باعث می شود تا زیبایی و جذابیت شما دو چندان گردد .
انواع جراحی زیبایی سینه

دو نوع پروتز سینه وجود دارد که با توجه به توصیه پزشک از آن استفاده خواهد شد ، به طور کلی پروتز ها به نوع نظیر: آب نمکی یا saline و سیلیکون یاsilicon می باشند، که بیشتر از پروتز های سیلیکونی استفاده می شود و این دسته از پروتز ها هم شامل دو نوع (فرم پروتز) برای قرار گیری در سینه هستند.

گرد round
قطره اشکی یا Anatomical

توضیح : معمولا پروتز های سلیکونی از ژل تشکیل شده اند و در اثر پارگی شکل خود را از دست نمی دهند .
انواع پروتز سینه
روش های کوچک کردن سینه

ماموپلاستی عنوانی برای جراحی سینه است که در آن جراح سعی دارد تا سایز سینه ها را کاهش دهد. طی این جراحی زیبایی نیاز است تا سینه های شل و افتاده بالا کشیده شود و پوست سینه نیز جمع شود.

جراح برای انجام این کار نیاز به ایجاد برش هایی در زیر سینه، روی سینه و یا دور سینه داشته باشد که البته این برش ها با توجه به نوع و سایز سینه ها زده می شوند.

البته ضرورت انجام جراحی کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی در زنانی با سینه های بزرگ است. در بیشتر موارد فرد از بزرگ بودن سینه ها از گردن درد شدید، عدم تعادل و تناسب اندام، عدم توانایی در پوشیدن برخی لباس ها، عرق سوز شدن سینه ها و … رنج می برد.

در چنین شرایطی نیاز است تا با انجام جراحی کوچک کردن سینه، سینه ها را بازسازی نماید. همچنین ماموپلاستی افتادگی سینه ها را از بین می برد و با بالا کشیدن سینه ها ظاهر بهتری به آنها می بخشد.
جراحی زیبایی سینه آقایان

ژنیکوماستی عنوان جراحی زیبایی سینه برای آقایان است و مردانی که از مشکل بزرگی سینه و یا عدم قرینگی آن رنج میبرند کاندید های مناسب برای انجام این عمل زیبایی هستند. البته در بسیاری از موارد توده های درون سینه به قدری متورم و دردناک می شوند که فرد بیمار را ناچار به عمل سینه می نماید.

همانطور که گفته شد ژنیکوماستی برای افرادی مناسب است که از بزرگی سینه رنج می برند، این جراحی عملا برای آقایان است . بزرگی سینه در آقایان می تواند بنا به دلایل فراوانی رخ دهد و حالت عدم قرینگی یا بزرگی بیش از اندازه را ایجاد نماید.
جراحی زیبایی سینه آقایان | ژنیکوماستی

سوالات متداول جراحی سینه

جراحی پروتز سینه یکی از موفق ترین جراحی ها می باشد، این جراحی علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس در اشخاص تاثیر بسیار زیادی در اندام فرد ایجاد می کند، در این مقاله سوالات متداول پروتز سینه را بیان می کنیم .

جراحی پروتز سینه جهت خوش فرم کردن سینه ها و برای افزایش سایز سینه ها انجام می شود، بیش از 40 سال است که بزرگ کردن سینه ها در بانوان انجام می شود، با پیشرفت علم و تکنولوژی برای عمل پروتز سینه دستگاه ها و تکنیک های بهتری ارائه شده است .

یکی از انواع پروتز سینه پروتز از جنس سیلیکونی است، جراح برای وارد کردن این پروتز سوراخی در روی پوست ایجاد کرده سپس آن را در داخل سینه قرار می دهد از معایب این روش می توان به احساس سنگینی پس از وارد شدن به سینه اشاره کرد .

امروزه جراح سینه با سایر روش های که ارائه شده است پروتز سینه را انجام می دهد، پس از انجام جراحی سوالات متداول پروتز سینه بیان می شود در این بخش برخی از سوالات متداول پروتز سینه را پاسخ می دهیم .
پروتز سینه را در چه سنی می توان انجام داد ؟

پروتز سینه را معمولا باید اشخاص پس از سن 18 سالگی انجام دهند در سنین بالا هم اشخاص پروتز سینه را تا سن 65 سالگی می توانند انجام دهند.
آیا بانوان شیرده و باردار می توانند پروتز سینه را انجام دهند؟

دکتر پرنیا فوق تخصص جراحی پلاستیک توصیه می کند پروتز سینه را بانوان شیرده و باردار انجام ندهند، بلکه پس از گذراندن شیردهی و بارداری پروتز سینه را انجام بدهند .
آیا امکان آسیب بافت پروتز وجود دارد یا خیر ؟

بافت پروتز سینه معمولا در حالت عادی هیچ گونه آسیبی نمی بیند، اما اگر ضربه شدیدی به پروتز وارد شود امکان آسیب دیدن بافت پروتز سینه وجود دارد، بهتر اشخاص جهت پیشگیری از خطرات احتمالی دو سال یک بار جهت چکاب به پزشک مراجعه نمایند .
آیا پروتز سینه ماندگار است؟

پروتز سینه دارای ماندگاری بالایی است، اما عواملی مانند افتادگی مجدد پوست ، بالا رفتن سن یا کاهش سایز بدن می تواند در ماندگار پروتز سینه تاثیر گذار باشد.
آیا پروتز سینه را می توان تعویض کرد؟

بله – تعویض مجدد پروتز سینه امکان پذیر است، در برخی از مواقع اشخاص جهت افزایش پروتز و یا به دلیل آسیب دیدن پروتز می توانند تعویض مجدد را انجام دهند.
هزینه جراحی سینه

هزینه جراحی سینه به عوامل مختلفی بستگی دارد، مواردی که در هزینه جراحی سینه تاثیر گذار هستند شامل موارد هزینه دستمزد جراح، تکنیک به کار گرفته شده و … می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

منو سایت
آدرس من

گرگان - خیابان ولیعصر - عدالت 7 - ساختمان شقایق - طبقه 3
تهران - خیابان گاندی - هتل بیمارستان گاندی

تلفن من

09119409301

ایمیل من

info@drmalekanrad.com

شبکه های اجتماعی
اطلاعات تماس
آدرس مطب

گرگان - خیابان ولیعصر - عدالت 7 - ساختمان شقایق - طبقه 3
تهران - خیابان گاندی - هتل بیمارستان گاندی

تلفن من

09119409301

ایمیل من

info@drmalekanrad.com